Sabtu, 21 Julai 2012

Selamat datang, Ramadhan al-Karim

1. Alhamdulillah, 21 Julai 2012, bersamaan 1 Ramadhan 1433, secara rasminya laman weblog ini dibuka. Setelah bertungkus lumus menyelesaikan masalah coding yang menyerabutkan fikiran.

2. Saya dedikasikan pos ini kepada semua klien-klien kami yang membacanya. Harap tuan-tuan dan puan-puan sekalian sudi untuk tekan butang like untuk web ini. Sekiranya tuan/puan membacanya dari kantung emel tuan/puan, saya ada berikan link untuk ke sini dalam emel tersebut.

3. Pagi tadi, saya menerima kiriman majalah daripada ibu pejabat, dan muka depannya, saya fikir sangat menarik perhatian. Saya ambil gambar dan jadikan ia sebagai imej pertama untuk pos di weblog ini. Kalian fikir, bagaimana?

4. Untuk itu, bersempena Ramadhan 1433H ini, saya ingin ucapkan selamat menyambut bulan keampunan ini, beserta semangat untuk mencabar diri agar menjadi Muslimin dan Muslimat yang lebih baik daripada keadaan kita sekarang. Buat klien-klien yang bukan beragama Islam, jom kita meriahkan bulan mulia ini dengan memberi sokongan moral kepada rakan-rakan muslim kita yang lain!

5. Untuk rakan-rakan niaga di dalam ejensi ini, saya seru agar kita semua bekerja lebih keras demi masa depan yang lebih baik. Challenge yourself to go further! Kita kan ada satu contest yang akan tamat tempohnya hujung bulan ini. Menurut perkiraan saya, saya akan qualify untuk contest itu pada hujung Julai ini.

6. Untuk semua yang membaca, selamat membaca saya ucapkan.

7. Selamat berpuasa, dan selamat bercuti buat warga negeri yang bercuti pada hujung minggu ini! :)

Ditulis oleh Faizul Amin dengan Tiada komen

0 komen:

 
Aktiviti Facebook